سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبه هیئت مدیره پرسپولیس برای حفظ بازیکنان سرباز

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنان سرباز این تیم تصمیماتی گرفته است.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای گذشته اخباری درباره تحریک برخی از بازیکنان تیم ها جهت حضور در یک تیم نظامی منتشر شده است.

براین اساس اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند چنانچه بازیکنی بدون هماهنگی مبادرت به لغو معافیت تحصیلی خود کند در بازگشت از خدمت سربازی و تا پایان مدت باقیمانده قرارداد مجوز جدایی به چنین بازیکنانی نداده و حق بازی هم ندارند. فقط می توانند در تمرینات حضور یافته و در بازی ها سکو نشین می شوند.

دروازه بان پرسپولیس قصد دارد در نیم فصل دوم به سربازی برود تا بتواند بدون مشکلی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه همراهی کند. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه است و نمی تواند بازیکنی جذب کند چه راهکاری برای خدمت سربازی بیرانوند می اندیشد.

انتهای پیام/  

راهکار پرسپولیسی ها برای حفظ بازیکنان سرباز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ایوب ملکی
۰۲:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
با سلام. آقایان بزرگواران و کسانی که میتوانید مشکل این بازیکنان سرباز را حل و فصل نمایید از شما خواهش میکنیم حداقل فکری به حال بازیکنان تاپ این مملکت کنید مثلا یک راهکار این است که به دو تیم بزرگ و دولتی پایتخت در هرسال اجازه استفاده از دو یا سه بازیکن سرباز بدهند که هم مشکل بازیکنان حل شود هم باشگاه ها برای دو فصل می توانند با بازیکنان تاپ خود به خاطر گذراندن دوران مقدس سربازی پول بسیار کمی پرداخت کنند به نظر بنده این راه حل مصداق همن ضرب المثل معروف هم خیر وهم ثواب معروف است با کلی مزایا که همه ما به آن واقفیم
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه