سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه علی دوست: در حد خودمان هم ظاهر نشدیم

بازیکن تیم سایپا گفت: برابر پرسپولیس ضعیف عمل کردیم و در حد خودمان هم ظاهر نشدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روزبه شاه‌علی دوست بازیکن سایپا  پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ و صدرنشین مسابقات قائل هستم باید بگویم ما مقابل این تیم ضعیف کار کردیم وشکست خوردیم. از من با تجربه تیم تا جوانان سایپا در حد خودمان ظاهر نشدیم و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده نتایج را جبران کنیم.

او در خصوص گل به خودی محمدحسین کنعانی‌زادگان اظهار کرد: گل اول یک حادثه بود و در حالی که در آن دقایق خوب بازی می‌کردیم و پرسپولیس را در اختیار داشتیم، آن گل را دریافت کردیم. 

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درخصوص کیفیت چمن ورزشگاه تختی افزود: متاسفانه کیفیت زمین خوب نبود و ما نیز مانند پرسپولیس در این دیدار میهمان بودیم. سایپا در سال یک یا دو بار در ورزشگاه تختی بازی می‌کند و با این زمین ناآشنا هست. 

شاه‌علی دوست در خصوص حواشی مالی که بعد از دیدار این تیم مقابل استقلال در رسانه‌ها به راه افتاد و تاثیر آن در عملکرد سایپا تصریح کرد: در مورد مسائل باشگاه من اطلاعی ندارم و این مسائل نیز در حیطه مدیریتی تیم است و آنها باید پاسخگو باشند. جایی که به من مربوط می‌شود داخل زمین فوتبال است و صحبت در مورد عملکرد تیم است.

انتهای پیام/

اظهارات شاه علی دوست برابر پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.