سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل محیط‌ زیست خبرداد؛

دستگیری ۱۵ متخلف شکار و صید در منطقه سیستان

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ متخلف شکار و صید در مدت یک ماه اخیر در منطقه سیستان دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نیره پورملائی مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان  سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری ۱۵ متخلف شکار و صید در مدت یک ماه اخیر در منطقه سیستان اظهار داشت: این افراد در محدوده "چاه‌نیمه‌ها" به صید و شکار غیرمجاز اقدام می‌کردند که با هوشیاری و در پی گشت‌های شبانه‌روزی محیط‌بانان شمال استان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت محافظت و مراقبت از طبیعت و حیات وحش و با توجه به خاص بودن منطقه چاه نیمه‌ها درمنطقه سیستان که یکی از منابع آبی مهم استان است، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک با یک برنامه منسجم و شبانه‌روزی، حضور مستمر و دائم در منطقه را در دستور کار دارد.

پورملائی بیان کرد: در طرح پایش شبانه‌روزی و حضور بر اساس برنامه‌ریزی چندلایه حفاظتی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک در یک ماه اخیر این ۱۵ متخلف شکار و صید را در قالب ۵ تیم مختلف در اطراف چاه نیمه‌ها و سایر مناطق تحت مدیریت و طبیعت شمال استان دستگیر و به همراه سایر مستندات کشف شده از آنها به مقام قضایی شهرستان تحویل داده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: کشفیات یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک در یک ماه گذشته ۱۹ قطعه پرنده از نوع گونه "چنگر" شکار شده بوده و در این رابطه تعداد ۱۰ قبضه سلاح شکاری و ۵ دستگاه موتور قایق از متخلفین کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ع

جزییات دستگیری ۱۵ متخلف شکار و صید در منطقه سیستان 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.