سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنرانی شمخانی در روز 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی شمخانی در روز 13 آبان خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به نقش برجسته و غیر قابل انکار تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط عوامل رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و نیز اقشار مختلف مردم می توانند برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم ایفای نقش کنند.

وی افزود: سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران، در روزهای اخیر، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را بر انگیخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب می‌کند و پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: تجمع روز ۱۳ آبان در شهر تهران از ساعت ۹:۳۰صبح، شـــنبـه ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع درخیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار خواهد شد.

وی گفت: امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

سید محسن محمودی خاطرنشان کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متعلق به قشر و گروه خاصی نیست و آحاد مردم در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پیش بینی و هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان ماه انجام شده است و انشالله با حضور باشکوه مردم در صحنه، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده خواهد شد.

محمودی گفت: بدون تردید مردم در روز ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی را به اظهارات سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهند داد و نشان می‌دهند که شعار مرگ بر آمریکا هیچگاه از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف شدنی نیست.

وی همچنین به مسیرهای راهپیمایی و محل تجمع مردم شهرستان های استان تهران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به شرح زیر اعلام کرد:

قرچک: از میدان کلانتری تا مصلای نماز جمعه

پیشوا: از مسجد امام خمینی(ره) تا مصلای نماز نماز جمعه

بهارستان: از فلکه دوم گلستان

پردیس: از میدان عدالت تا میدان امام(ره)

ملارد: میدان ارغوان به سمت مصلای نماز جمعه

قدس: خیابان دکتر بهشتی-خیابان شهید نبوی مقابل آموزش و پرورش

فیروزکوه: از میدان معلم تا امامزاده اسماعیل

دماوند: از میدان امام(ره) تا میدان ۱۷ شهریور

شهرری: خیابان فداییان اسلام از جلوی کانون سمیه به سمت میدان اصلی شهرری

پاکدشت: تجمع در میدان آزادگان

لواسانات: تجمع در میدان امام خمینی(ره)

ورامین: از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار علی نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران

نسیم شهر: از میدان شهید رجایی به سوی شهرداری

انتهای پیام/

برنامه های برای روز 13 آبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.