سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداری قم:

نظافت 100 عمود مسیر نجف تا کربلای معلی

ابراهیمی گفت:امسال همچون سال های گذشته 100 عمود مسیر نجف تا کربلای معلی توسط سازمان مديريت پسماند شهرداری قم نظافت و پاکسازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ميرابراهيمی، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این سازمان جهت ایام اربعين اظهار كرد: هماهنگی برای اعزام تعدادی از همكاران در زمينه نظافت و پاكسازی 100 عمود از عمود 1080 تا 1180 مسیر نجف تا کربلای معلی بر اساس سنوات گذشته انجام شده است.


وی خاطرنشان كرد: هزار عدد كارتن پلاست برای ذخيره‌سازی پسماند تهيه شده تا در مسير نجف كربلا، هيأت‌ها و موكب‌های قم توزيع شود تا مباحث نظافت شهری در اين مسير رعايت شود.


مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداری قم با اشاره به ديگر اقدامات انجام شده در زمينه اربعين گفت: حدود دو تن كيسه زباله تأمين شده تا آنها را داخل كارتن پلاست‌ها قرار دهند و بين موكب‌ها توزيع شود و حدود 100 بنر با مفاهيم و مباحث مديريت پسماند و نظافت شهری به زبان عربی تهيه شده تا بين عمودها و نزديك موكب‌ها نصب شود تا فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به عزاداران صورت گيرد.


وي با اشاره به خدمات ستاد اربعين در مصلی گفت: در واقع زائران خارجی كه از پاكستان و كشورهای مجاور در حال حركت به سمت كربلا هستند محل استراحت، پذيرايی و غذای گرم در مقر مصلی شهر قم در اختيارشان قرار می گيرد.


ميرابراهيمی خاطرنشان كرد: سعی شده كه در بحث تأمين ظروف يك بار مصرف خوراكی و آشاميدنی كمك شود كه در حدود 150 هزار ليوان يك بار مصرف، كارتن پلاست و مخازن زباله تأمين شده و در كنار آن به تعداد مورد نياز كيسه زباله قرار گرفته تا بتوانند در اين بخش به طور مطلوب سرويس‌دهی كنند.


وی با اشاره به تمهيدات پيش‌بينی شده برای پياده‌روی مسير حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمكران گفت: با توجه به ازدحام جمعيت در اين مسير برنامه‌ريزی صورت گرفته تا شرايط مناسبی برای خدمت‌رسانی وجود داشته باشد و بحث نظافت به طور مناسب انجام شود.

انتهای پیام/ش

نظافت و پاکسازی عمودهای مسیر نجف تا کربلا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.