سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مجموعه شعر «موج گیسو» منتشر شد

مدیر مسئول نشر آریترین از انتشار مجموعه شعر علیرضا بیرانوند با عنوان موج گیسو خبر داد.

جلال صابری‌نژاد مدیر مسئول نشر آریترین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتشار اثر جدیدش گفت: چند عنوان کتاب در انتشارات آریترین منتشر شده است که از جمله آنها مجموعه شعر علیرضا بیرانوند با نام «موج گیسو» است. شعرهای این مجموعه شعر در قالب‌های کلاسیک غزل و شعر نوین سروده شده‌اند.

وی افزود: «لیلی کی لیلای من» عنوان کتاب دیگری است که انتشارات آریترین آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموعه ترانه‌های «سید اسماعیل موسوی معین» را در بر می‌گیرد. از دیگر کتاب‌هایی که این انتشاراتی آنها را منتشر کرده است، می‌توان به «21 مهارت هوش معنوی» اثر مرتضی بختیاروند و «روزهای آرام یک قاصدک» اثر «ناهید برومند» اشاره کرد.

مدیرمسئول نشر آریترین با اشاره به کتاب‌های در دست انتشار خود اظهار کرد: مجموعه شعرم با عنوان «شکوفه‌های شور شاخه پاییز» را در دست انتشار دارم. این کتاب هم اکنون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی می‌شود و مراحل اخذ مجوز را می‌گذراند. شعرهای مجموعه شعر «شکوفه‌های شور شاخه پاییز» در قالب سپید سروده شده‌اند.

صابری‌نژاد ادامه داد: مجموعه شعر «روانی» اثر «محسن نجف بند بیگ‌وندی» در انتشارات آریترین در دست چاپ است. این کتاب مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگرفته و اصلاحیه خورده است که پس از انجام اصلاحیه مراحل چاپ را طی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

معرفی کتاب‌های انتشار یافته در انتشارات آریترین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زینب
۰۲:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
بسیار عالی