سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره 1319 شهید دانش آموز استان کرمان

یادواره هزار و 319 شهید دانش آموز استان کرمان همزمان با سالروز شهادت شهید دانش آموز حسین فهمیده در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شهیدان زنده و شاهد و ناظر اعمال و کردار ما هستند.
وی اظهار داشت: شهدا عقل کل هستند و غایب نیستند بلکه حاضر و ناظر بر اعمال ما به صورت واقعی می باشند.
محسن بیگی تصریح کرد: اگر معرفت به صورت اساسی حاصل شود جامعه ما پر از شهیدانی است که امروز نه به صورت معنوی زنده هستند بلکه در روی زمین راه می روند و افراد آن انسانهای شریف و با عزتی می شوند که در هر صحنه ای لازم باشد برای ایثار، از خود گذشتگی، کمک به پیشرفت بشریت و کمک به سعادت دیگران حاضر و آماده هستند.
شهدا بزرگترین افتخار جامعه اسلامی هستند
وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مدارس ضروری است گفت: شهدا بهترین الگو برای دانش آموزان هستند و دانش آموزان نیز باید ضمن مطالعه وصیت نامه شهدا خصوصیات شهدا را که منتج به شهادت آنها شد بشناسند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شهدا بزرگترین افتخار جامعه اسلامی هستند افزود: شهدا متعلق به یک خانوداه، شهر و یا کشور نیستند بلکه متعلق به تاریخ بشریت هستند.
وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را بازخوانی خصوصیات و ویژگی های شهدادانست و گفت: ما نیز باید به عنوان خانواده، همکلاسی و بازماندگان شهدا نسبت به شناخت شهدا حساسیت داشته باشیم.
انتهای پیام/ی

یادواره شهدا دانش آموز در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.