سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریاری در تشریح جلسه کمیسیون عمران مطرح کرد

بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای سفر زائران اربعین حسینی

عضو کمیسیون عمران از بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای سفر زائران اربعین حسینی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

کمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: دستور جلسه کمیسیون درباره بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سفر زائران اربعین حسینی به کشور عراق و وضعیت آماده‌سازی مرزها بود.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه‌های اجرایی مختلف چون وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، هلال احمر و نیروی انتظامی نمایندگانی در کمیسیون عمران حاضر شدند، ادامه داد: این افراد هر کدام در چارچوب وظایفشان اقداماتی را که برای تسهیل سفر زائران اربعین انجام داده بودند، گزارش کردند.

شهریاری با بیان اینکه سازمان راهداری درباره تمهیداتی که در پایانه صفر مرزی و همچنین ایجاد تأسیسات زیربنایی و پارکینگ‌ها برای خودروهای شخصی و همین‌طور حمل و نقل عمومی انجام داده بود، گزارشی ارائه کرد، گفت:‌ نمایندگان این سازمان همچنین درباره تجهیزات مختلف اعم از رفاهی و زیربنایی که برای ترمینال‌ها در نظر گرفته‌اند، گزارشی ارائه دادند.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه معاونت راهور درمورد وضعیت ترافیک و ایجاد نظم و انضباط درباره تردد وسایل نقلیه گزارشی را ارائه کرد، افزود: همچنین نمایندگان سازمان هلال احمر درباره ایجاد پایگاه‌های اورژانس و تمهیدات لازم جهت تأمین دارو برای زائرانی که در این مسیر دچار بیماری و حادثه می‌شوند، گزارشی ارائه کردند.

شهریاری با اشاره به اینکه این جلسه سومین جلسه‌ای بود که کمیسیون عمران درباره تمهیدات دستگاه‌های اجرایی برای سفر زائران اربعین حسینی به کشور عراق برگزار کرد، گفت: این جلسات در جهت آن است که دستگاه‌های اجرایی بتوانند هرچه بهتر در خدمات رسانی و تسهیل تردد زائران اربعین به کشور عراق اقداماتی را انجام دهند.

عضو کمیسیون عمران با تأکید بر اینکه کمیسیون عمران به جد پیگیر این موضوع بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به گزارش‌هایی که دستگاه‌های اجرایی از اقدامات انجام شده خود ارائه کردند می‌توان گفت که نسبت به سال‌های گذشته دستگاه‌های ما پیشرفت محسوسی درباره خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.