سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش عامل پویایی و نشاط جامعه

استاندار کرمانشاه گفت:ورزش بهترین راه برای ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه است و به خوبی باید از این ظرفیت برای ایجاد نشاط اجتماعی و تحرک و پویایی جامعه استفاده برد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به توانایی و استعدادهای جوانان استان های زاگرس نشین در عرصه ورزش و بخصوص ورزش های انفرادی گفت:کرمانشاه در این عرصه یک برند شناخته شده و نمونه است و استعدادها و قهرمانان این استان نمونه های موفق ورزش قهرمانی و پهلوانی هستند.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی و فرهنگی به نوعی زاییده کمرنگ بودن نشاط اجتماعی است افزود:جایگاه دستگاه ورزش در تقویت پویایی و نشاط اجتماعی بی بدیل است است.

 بازوند گفت:نشاط اجتماعی می تواند مانع بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی باشد و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر اساس رسالتی که بر عهده دارد در این زمینه نقش آفرین بسیار مهمی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار توسعه بیش از پیش ورزش و جذب حداکثری جوانان به امر ورزش شد و گفت :جوانان سرمایه اجتماعی بسیار مهم کشور هستند و بی توجهی به این قشر قطعا آسیب زا خواهد بود.

انتهای پیام/ز

جوانان سرمایه اجتماعی بسیار مهم کشور هستند

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.