سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایسوس گوشی‌های Zenfone 4 را عرضه کرد + تصاویر

سرانجام گوشی های Zenfone 4 توسط شرکت سامسونگ در ایالات متحده عرضه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش شرکت تایوانی ایسوس اعلام کرده بود که خانواده Zenfone 4 را گسترش خواهد داد و به زودی محصصولاتی دیگری تحت این نام روانه بازار خواهد کرد.

در همین رابطه ماه گذشته گوشی هوشمند Zenfone 4 Max با صفحه نمایش 5.5 اینچی توسط این شرکت عرضه شد، و حال سه گوشی دیگر نیز تحت نام زن‌فون 4 در بازار عرضه شده است.

گوشی هوشمند Zenfone 4 Pro که تقریبا به نسخه اصلی نیز نزدیک تر است دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ ، کیفیت تصویر 1080 پیکسل و تاچ AMOLED است. این گوشی که از تراشه Snapdragon 835 بهره می‌برد به رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت مجهز است.

گوشی هوشمند Zenfone 4 که نسخه دوم است و دارای دوربین سلفی دوگانه است. رزولوشن تصویر هر دو دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسل است. پردازنده این گوشی Snapdragon 630، حافظه رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایت است. صفحه نمایش آن نیز 5.5. اینچ و کیفیت تصویر آن 1080 است.

گوشی Zenfone 4 Max با صفحه نمایش 5.2 اینچ نیز سومین نسخه از خانواده زن‌فون است که توسط ایسوس در آمریکا عرضه شده است. این گوشی نیز دارای کیفیت تصویر 720 مگاپیکسل است . پردازنده این گوشی Snapdragon 425، حافظه رم این دستگاه 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است.

در ادامه به ترتیب تصویر سه گوشی Zenfone 4 Pro و Zenfone 4 و Zenfone 4 Max 5.2" را مشاهده می‌کنید :

 

 

انتهای پیام/

 عرضه گوشی‌های Zenfone 4 توسط ایسوس + تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.