سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر باقری:

قدرت بازدارندگی ایران با تولیدات صنایع دفاعی در عالی‌ترین وضعیت قرار دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با وجود واحد‌های مستعد و تولیدات مناسب صنایع دفاعی داخلی و ایثار رزمندگان در عالی‌ترین وضعیت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز آذربایجان غربی در بهترین وضعیت امنیتی نسبت به سال‌های گذشته قرار دارد و حوادث امنیتی و نا امنی‌های مناطق مرزی در این منطقه به صفر رسیده است .

وی افزود: امنیت آذربایجان غربی از نظر شاخص‌های مختلف امنیتی مانند استان‌های داخلی کشور است و این نوید را می‌دهد که بخش‌های های دولتی از جهت استقرار امکانات و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی هیچ مشکلی ندارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما از لحاظ تهدید عناصر ضد انقلاب و تروریسم در مرز و شرارت‌های مرزی و داخلی استان در شرایط خوبی قرار داریم.

سرلشکر باقری با اشاره به ارتقا توان نیروی انتظامی گفت: در رابطه با ارتقا توان نیروی انتظامی چه بخش انتظامی استان و چه در بخش مرزبانی استان تصمیمات مهمی اتخاذ شده که با سرمایه گذاری بیشتر و هم افزایی نیروی انتظامی با سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر بخش‌های مختلف شاهد ارتقا توان نیروی انتظامی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تهدیدات مختلف از جانب دشمنان وجود دارد اما کشور از لحاظ وضعیت دفاعی در شرایط خوبی قرار دارد.

سرلشکر باقری ادامه داد: الحمدلله قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به یمن وجود واحد‌های مستعد و تولیدات مناسب صنایع دفاعی داخلی و ایثار رزمندگان جمهوری اسلامی در عالی‌ترین وضعیت قرار دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: می‌توانیم با اطمینان بگوییم کشور در شرایطی است که نگرانی از نظر تجاوز نظامی وجود ندارد و در حداقل ممکن است و نزدیک به صفر است و سرمایه گذاران خارجی و داخلی می‌توانند با آرامش مشغول فعالیت‌های اقتصادی خود باشند.

 وی ادامه داد: با مجوز فرمانده کل قوا توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو هزار کیلومتر رسیده است و دانشمندان کشورمان توانستند موشک‌های نقطه زن طراحی بکنند و بسازند.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: از جهت کمیت منابع موشکی ما در حد ضرورت دفاع از کشور تولید شده و در مناطق امن و شهر‌های موشکی مستقر شده اند و واحد‌های موشکی از لحاظ مهارت و سایر شاخص‌ها در آمادگی کامل قرار دارند

وی با تاکید بر اینکه باید در طراحی و ساخت و ارتقای توان موشکی دقت لازم وجود داشته باشد افزود:موشک‌های جمهوری اسلامی ایران نقطه زن هستند.

سرلشکر باقری ادامه داد: در جهان موشک‌ها برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی می‌شوند و طراحی این نوع موشک نیاز به دقت ندارد و می‌تواند منطقه‌ی عظیمی را مورد هدف قرار دهد و برای همین روی دقت سرمایه گذاری نمی‌کنند، ولی در کشورمان بر اساس شرع مقدم اسلام تولید و به کار گیری کلاهک هسته‌ای حرام است موشک‌های نقطه زن تولید می‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: به لطف خدا قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران توانسته است قدرت بازدارندگی مناسبی را در برابر تهدیدات، آمریکای جنایت کار و صهیونیست‌های آدم کش و کودک کش ایجاد بکند و این بازدارندگی به روز شونده است.

وی تصریح کرد: هر چقدر قدرت دفاع ضد موشکی دشمنان افزایش پیدا بکند به قدرت موشکی کشورمان از جهت انبوهی و توانایی تاکتیکی و تکنیکی نخواهند توانست غلبه کند و موشک‌های ما کاملا راهبردی است.

 

انتهای پیام/م

موشک های جمهوری اسلامی ایران نقطه زن هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.