سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان خوی

مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: در سال تحصیلی جاری ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی پل هوایی قطور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمود شرفی مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: در سال تحصیلی جدید دو هزار و دویست نفر از دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی پل هوایی قطور اعزام خواهند شدند، که در مرحله اول چهار صد و ده نفر می‌باشد، و به مدت ۱ روز ازاین مناطق عملیاتی بازدید و از نزدیک در جریان رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان دلیر قرارگرفته و با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان خواهند نمود.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را در تقویت روحیه ایثار و مقاومت دانش آموزان بسیار موثر دانست و از همکاری ناحیه مقاومت بسیج در اعزام این کاروان تقدیر وتشکر نمود.

مدیر آموزش و پرورش خوی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: وقتی شما در این مناطق عملیاتی حضور خواهید یافت، خواهید دید که نسل‌های قبل از شما در دهه ۶۰ و در دوران هشت سال دفاع مقدس، برای دفاع از حریم دین، ناموس و مملکت خود چه جانانه، شبانه روز خاک و خون خوردند و در برابر دشمن ایستادند تا دشمن فکر تجاوز به خاک ایران را نداشته باشد.

شرفی در پایان از خانواده‌هایی که فرزندان خود را همراهی کردند تشکر و قدر دانی کرد و گفت:امیدواریم  فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان این مرز و بوم انتقال دهیم.

انتهای پیام/م

۲ هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی منطقه قطور خوی بازدید می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.