سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳آبان برگ زرینی در تاریخ کشورمان است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه منوجان گفت: ایران قدرت اول منطقه و برتر جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  محمد احسانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه منوجان گفت : انقلاب اسلامی در مسیر خود با برپایی عدالت به ستیز با نظام سلطه برخاسته و این نبرد ادامه دارد.

وی افزود : دانش‌آموزان بسیجی عصاره این ملت هستند و برای پاسداری از انقلاب در تمام عرصه‌ها باید آمادگی کامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد توطئه‌های آمریکا بر علیه کشورمان هستیم، بخاطر این است که دیگر آمریکا نمی‌تواند بر علیه کشورمان جنگی انجام دهد.

احسانی بیان کرد : دشمن از طرق مختلف در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، امروز کشورهای مستکبر جهان از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام را دارند که در این راستا وظیفه همه ما در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل سنگین تر است.

وی با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان گفت: این روز بزرگ یادآور خاطره و اتفاق بزرگی برای ملت ایران و برگ زرینی از تاریخ مبارزات ضداستکباری کشورمان است و با توجه به موضع‌گیری سران آمریکایی، امسال از اهمیت بالایی برخودار است.

احسانی دانش‌آموزان را به تحصیل علم و دانش برای کمک به توسعه و آبادانی کشور توصیه کرد و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمنان به جنگ می‌پرداختند، امروز در سنگر علم و دانش باید به ستیز با دشمنان نظام و انقلاب بروند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان منوجان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان زیادی به شهادت رسیدند تا هم ‌سن و سال‌های آنها در سنگر علم و دانش بتوانند مدارج علمی را به خوبی طی کرده و برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کنند.

وی با اشاره به زندگینامه شهید حسین فهمیده از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان انقلاب یاد کرد و از آنان خواست با الگوبرداری از این شهیدان در مقابل نقشه‌های شوم بیگانگان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کنند.

انتهای پیام /ی

با الگوبرداری از شهیدان جلوی دشمنان ایستادگی می کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.