سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرزهای جنوب سیستان وبلوچستان؛

کشف ۷۹۷ کیلوگرم مواد مخدر دردرگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مسلح

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۹۷ کیلوگرم موادمخدر در درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مسلح در مرز‌های جنوبی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزبانان معاونت عملیات سیستان و بلوچستان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به پوشش نوار مرزی و اجرای کمین پرداختند.

ملاشاهی  افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله خودرو مواد مخدر را وارد کشور کنند با واکنش به موقع مرزداران، خود را در کمین و محاصره نیرو‌های عملیاتی مرزبانی دیدند بنابراین پس از ساعتی درگیری مسلحانه با استفاده از کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در این عملیات، یک دستگاه خودرو تویوتا توقیف و در بازرسی از آن ۷۹۷ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۶۴۳ کیلوگرم حشیش و ۱۵۴ کیلوگرم تریاک به همراه سه دستگاه بیسیم دستی و مقادیر زیادی تیر جنگی کشف کردند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از شجاعت و دلاورمردی مرزداران، افزود: سوداگران مرگ باید بدانند که سد عظیمی به نام مرزداران در مقابل آن‌ها صف آرایی کرده‌اند و همچنان مرز‌های خاکی و آبی جنوب شرق کشور برای سوداگران مرگ، متجاوزان و اشرار ناامن خواهد بود. 

انتهای پیام/ع

کشف موادر مخدر در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.