سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور در امور زنان :

اختصاص ۱/۵ میلیارد دلار اعتبار برای توسعه طرح‌های اشتغال

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: ۱/۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایر اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور خانواده در نشست شورای اداری خراسان شمالی افزود: پیگیر هستیم تا استان خراسان شمالی نیز سهم قابل توجهی از این اعتبار صندوق توسعه ملی داشته باشد و زنان از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی گفت: امور زنان یک امر فرابخشی است و همه دستگاه ها باید از این برنامه حمایت کنند، باید همه بتوانند از فرصت های برابر برای پیشرفت و تعالی استفاده کنند.

وی اشاره ای به دختران بازمانده از تحصیل هم کرد و گفت: در استان های مرزی این مشکل مشاهده می شود، به هر دلیلی که از جمله فرهنگی، اقتصادی و قومیتی دختران از تحصیل باز می مانند باید تلاش شود تا این مشکل حل شود.

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه بیکاری زنان تحصیل کرده بیش از مردان است، گفت: زنان تحصیل کرده سرمایه ملی هستند باید از توانمندی و ظرفیت آنان استفاده کرد.

وی همچنین بر حمایت زنان سرپرست خانوار که آسیب دیده هستند تاکید کرد و افزود: دستگاه های مربوطه باید در این راستا تلاش کنند تا این قشر بیشتر آسیب نبینند.

انتهای پیام/ز

سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.