سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی چالش‌های محیط زیست به ویژه در حوزه آب در ساری

 بررسی چالش‌های محیط زیست به ویژه در حوزه آب در ساری چالش‌های محیط زیست همایش آب، محیط زیست و پیامد‌های آن در ساری برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری همایش آب، محیط زیست و پیامد‌های آن به همت این اداره کل و شبکه تشکل‌های محیط زیست استان چهارشنبه ۱۰ آبان از ساعت ۱۷ در سالن سلمان هراتی واقع در میدان امام خمینی (ره) ساری خبر داد.

وی گفت: کاهش و رفع مشکلات محیط زیست نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در بین اقشارمختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است.وی با بیان اینکه آگاهی بخشی در حفاظت از محیط زیست از اهمیت قابل توجهی برخوردار است،

احد جاودانی افزود: تلاش داریم با همکاری شبکه تشکل‌های محیط زیست مازندران در حوزه معرفی و آگاهی بخشی چالش‌ها و مشکلات زیست محیطی و در نهایت رفع این چالش‌ها کمک حال محیط زیست استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه صاحب نظران با حضور دراین همایش به نقد و بررسی موضوع‌های فرهنگ و محیط زیست، چالش‌های آب در استان خاصه انتقال آب به فلات مرکزی (سمنان)، چالش‌های محیط زیست و پیامد‌های اجتماعی آن، کودک و طبیعت می‌پردازند، گفت: حفاظت از محیط زیست به یک فرهنگ و دغدغه ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری این همایش پیگیر تقویت فرهنگ و رفتار مسئولانه در حوزه محیط زیست هستیم، افزود: دکتر شارع پور، دکتر کاویان، عارف آهنگر و حسین نورانی برای سخنرانی در این همایش دعوت دارند.

انتهای پیام/آ

برگزاری همایش آب، محیط زیست و پیامد‌های آن در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.