سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای دکتر شریعتی مطرح کرد:

ضرورت تغییر نگاه وزارت علوم به دانشگاه فنی حرفه‌ای

مهاجرانی گفت: وزارت علوم باید نگاهش را به دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای تغییر دهد زیرا بی‌توجهی بازده دانشجویان را  کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهاجرانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی در جلسه هم اندیشی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اعضای شورای شهر تهران گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه ویژه‌ای است و باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

وی ادامه داد: از سال 90که این مجموعه به عنوان دانشگاه از سوی وزارت علوم معرفی شد و تنها دانشگاه رسمی و متولی در تربیت تکنسین به حساب آمد و به جهت اینکه صنعت ما نیاز به تکنسین دارد باید به آن توجه داشت.

مهاجرانی افزود: به جهت اینکه واحد کارگاه‌های عملی در این دانشگاه گذرانده می‌شود و این دانشگاه با پیشرفت صنعت ارتباط مستقیم دارد و باتوجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اميدواريم مجلس نگاه متفاوتی به این دانشگاه داشته باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای دکتر شریعتی نبود بودجه را یکی از مسائل مهم در این دانشگاه خواند و گفت: متاسفانه نبود بودجه کافی لطمه بزرگی به صنعت و ازجمله به خود دانشگاه و دانشجویان خواهد زد.

وی بیان کرد: وزارت علوم باید نگاهش را به این دانشگاه تغییر دهد زیرا بی‌توجهی به پتانسیل بالای این دانشگاه، بازده دانشجویان را  پایین می آورد.

 

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.