سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی «نماز را بهتر بشناسیم»در صدا و سیمای قزوین

سلسله جلسات حلقه صالحین بسیج صداوسیمای مرکز قزوین با عنوان کارگاه آموزشی «نماز را بهتر بشناسیم» در این مرکز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام سید قریش موسوی دبیرستاد اقامه‌ی نماز استان قزوین دراین کارگاه آموزشی با اشاره به مبانی فلسفی نماز در قرآن و احادیث گفت: در کتاب آسمانی ما قرآن حدود یک هزار آیه در درباره نماز وجود دارد که انسان را به اقامه‌ی نماز و ادای این فریضه‌ی واجب دعوت می‌کند؛ و در مستندات دیگر حدود ۱۹ هزار روایت در رابطه با نماز از بزرگان دین صادر شده که بیانگر اهمیت و جایگاه این فریضه‌ی واجب در دین مبین اسلام است.

دبیر ستاد اقامه‌ی نماز استان در ادامه حضور قلب و توجه انسان به ذات اقدس الهی در نماز را مهمترین مسأله در اقامه‌ی این فریضه‌ی واجب دانست.

حجت الاسلام سید قریش موسوی افزود: ارزش واقعی نماز به تعقل، تأمل و حضور قلب انسان در محضر حضرت احدیت است که موجب مقبولیت فریضه و سبکبالی انسان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی همچنین در ادامه‌ی این کارگاه آموزشی اهمیت نماز، هدف و حکمت وجوب نماز، مراتب نماز، مشکلات اساسی انسان در اقامه‌ی نماز، راهکار‌های عملی اولویت دادن به نماز و موانع قبولی نماز را برای شرکت کنندگان تبیین و تشریح کرد.

انتهای پیام/

 

 

سلسله جلسات حلقه صالحین بسیج صداوسیمای مرکز قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.