سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل و تحویل 529 پروژه عمرانی مددجویان در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال، 910 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال 529 پروژه عمرانی کمیته امداد این استان شامل احداث و خرید مسکن شهری و روستایی و همچنین انجام تعمیرات کلی و جزیی انجام و به مددجویان واگذار شد.

اهرابی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان خراسان شمالی در راستای رفع نیاز مددجویان از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند، افزود: نیمه نخست امسال 910 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در خراسان شمالی اجراشده است که از این تعداد 381 پروژه در حال اجرا و تا قبل از سال به خانوارهای متقاضی واگذار می‌شود.

وی اظهار کرد: در حوزه تعمیرات در این مدت، 167 واحد در حال اجرا و 374 واحد تحویل داده‌شده و در مناطق محروم نیز 16 واحد مسکونی در حال اجرا و 50 واحد تحویل داده‌شده است.

اهرابی همچین گفت: در شش‌ماهه نخست امسال در بخش مسکن نیمه‌تمام روستایی و شهری به ترتیب 16 و 32 واحد به بهره‌برداری رسیده و کلید آن به مددجویان تحویل داده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در حوزه بهسازی سرویس بهداشتی مددجویان نیز 30 مورد تحویل داده‌شده و 31 مورد در حال اجرا است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اهرابی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه عمرانی، دو میلیارد و 800 میلیون تومان از محل صدقات، منابع دولتی و تسهیلات بانکی هزینه شده است، گفت: یک میلیارد و 700 میلیون تومان از منابع دولتی، 115 میلیون تومان از محل صدقات، سه میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی بخشی نیز در سایر سرفصل‌ها تأمین اعتبارشده است.

انتهای پیام/آ

جمع آوری بیش از دو میلیارد تومان از محل صدقات استان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.