سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 166 هزار زائر اربعین از مرز بین المللی شلمچه به عتبات عالیات

مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون 166 هزار زائر از مرز بین‌المللی شلمچه عازم عتبات عالیات شدند که 10 هزار نفر از این تعداد اتباع خارجی بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛جمال حمیدی مدیر پایانه مرزی شلمچه افزود:در 2 روز گذشته جمعیت زائران اربعین از مرز شلمچه افزایش یافته است.

وی گفت:در راستای آسان شدن تردد زائران، 40 گیت‌ و سالن‌های پایانه مسافری شلمچه با همکاری نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

مدیرپایانه مرزی شلمچه روند عبور زائران از مرز شلمچه را با وجود ازدحام جمعیت روان خواند و افزود: این روند تاکنون وقفه ای نداشته است.

حمیدی همچنین با بیان فعالیت شبانه روزی پایانه مرزی شلمچه برای عبور آسان زائران اربعین، گفت: برای تسهیل در عبور زائران اتباع خارجی ضمن جداسازی مسیر این زائران تعداد گیت ها نیز از هشت به 16 گیت افزایش یافته است.

وی افزود:120 چشمه سرویس بهداشتی نیز در محوطه پایانه مسافری شلمچه آماده شده است.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.

مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

هر چه که به اربعین حسینی نزدیک‌تر می‌شویم، ازدحام جمعیت در مرز شلمچه نیز افزایش می یابد و شور و اشتیاق زائران حسینی در این مرز بیشتر دیده می شود.

420 موکب حسینی در مرز شلمچه خوزستان با ارائه خدمات پذیرایی، اقامتی و بهداشتی و خدمات فرهنگی پذیرای زائران کربلا در ایام اربعین هستند.

انتهای پیام /د

166 هزار زائر اربعین از مرز بین المللی شلمچه عازم عتبات عالیات شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.