سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد؛

رونمایی از طرح دانش‌بنیان در شیراز

از طرح دانش بنیان اقتصاد مقاومتی در شیراز رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ موسی زارع فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی گفت: طرح دانش‌بنیان با رویکرد اقتصاد مقاومتی حاصل کار نخبگان بسیجی است که در هفته بسیج با حضور مسئولان از این طرح رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: فعالان و متقاضیانی که با حمایت سپاه ناحیه ثارالله واحد‌های تولیدی را راه‌اندازی کرده‌اند در قالب طرح دانش بنیان اقتصاد مقاومتی دست آورد‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

زارعی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در اختیار متقاضیان قرار گرفته افزود: این تسهیلات با سود ۱۰ درصد و با هدف ایجاد اشتغال برای افرادی که دوره‌های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی و مسیر راه‌اندازی واحد‌های تولیدی زودبازده در بخش‌های مختلف را طی کرده اند پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ادامه داد: دوره‌های آموزشی ویژه متقاضیانی که قصد راه‌اندازی واحد‌های اقتصاد مقاومتی دارند با همکاری بسیج سازندگی ناحیه ثارلله برگزار می‌شود که شامل دوره‌های خشک کن میوه، ترشی‌جات و بلدرچین است.
انتهای پیام/ت

رونمایی از طرح دانش بنیان اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.