سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش فضای آموزشی در غیزانیه اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از افتتاح ۶ باب مدرسه در غیزانیه اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نورعلی رئیسی‌خو، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: 6 مدرسه برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در بخش غیزانیه راه‌اندازی شده است. با توجه به کمبود فضای آموزشی که در بخش غیزانیه شاهد آن هستیم و در راستای عدالت آموزشی و با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در سال تحصیلی جدید، این 6 مدرسه راه‌اندازی شدند.

وی افزود: در روستای برومی دبیرستان دخترانه دوره دوم، در روستای مشرحات دبیرستان پسرانه دوره دوم، در روستای ایستگاه خسروی دبیرستان پسرانه دوره دوم، در روستای عرب راشد دبیرستان پسرانه دوره اول و در روستای عوده دبیرستان دخترانه دوره اول افتتاح شدند. همچنین در روستای حمیره دانش‌آموزان دختر بازمانده از تحصیل در دبیرستان دوره اول آن روستا جذب و مشغول تحصیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: در بخش غیزانیه در مجموع 8 فضای آموزشی وجود دارد که به تعمیر و بازسازی کامل نیاز دارند. آموزش و پرورش غیزانیه از کمبود شدید امکانات رنج می‌برد. سال گذشته با کمک خیرین مدرسه‌ساز 33 مدرسه توسط سازمان نوسازی مدارس در غیزانیه ساخته شده است و از این بایت از سازمان نوسازی مدارس تشکر می‌کنیم اما امسال هنوز اعتباری برای خرید تجهیزات برای مدارس غیزانیه در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/م

افتتاح 6 مدرسه در غیزانیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.