سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام برگزیدگان کرمانی به مرحله کشوری مسابقات شفاهی قرآن

22 برگزیده قرآنی بخش شفاهی سومین دوره مسابقات قرآن در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله ی کشوری این رقابت ها که به میزبانی شیراز برگزار می شود، اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مسابقات بخش بانوان طی روزهای ۵ تا ۷ آبان‌ جاری برگزار شد که در این رقابت ها 11 شرکت کننده از استان کرمان حضور داشتند.

وی افزود: رقابت های بخش آقایان نیز از ۸ تا ۱۰ آبان جاری با حضور ۳۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله قبل و ۱۴ داور ملی برگزار می شود که از استان کرمان، 11 نماینده در بخش آقایان حضور دارند.

اسدی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه ی مسابقات قرآنی آقایان از ساعت ۱۴ روز دوشنبه 8 آبان جاری در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری فارس برگزار و بلافاصله بعد از آن رقابت‌های قرآنیان در رشته‌های حفظ یك جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه رقابت‌ها در روز سه‌شنبه نیز از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و در روز چهارشنبه، ۱۰ آبان نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد تا سرانجام مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها در ساعت ۱۶ انجام می شود.

مرحله كشوری سومین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان ۵ تا ۱۰ آبان‌ جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزیدگان قرآنی به رقابت های کشوری شیراز اعزام شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.