سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای حکم قضایی

قلع و قمع ۲۲ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در بابل

۲۲ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های زراعی و باغی بابل قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، مهرماه امسال ۲۲ مورد دیوارکشی و بنای غیرمجاز ساخته شده به مساحت ۲۰ هزار و ۹۰۰ مترمربع در اراضی کشاورزی روستا‌های تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی بیشه شمالی شهرستان بابل طی مراحل قانونی تخریب شد.

وی افزود: ۶ ماه نخست امسال ۷۹ مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت ۳۰ هزار و ۵۲۷ مترمربع در زمین‌های کشاورزی شهرستان بابل شناسایی و طی مراحل قانونی قلع و قمع و یا به صورت داوطلبانه توسط مالک تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت:: از مجموع تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در نیمه نخست امسال، ۷۶ مورد قلع و قمع تبصره ۲ ماده ۱۰ دیوارکشی و بنای غیرمجاز در روستا‌های تحت پوشش این مدیریت به مساحت ۳۰ هزار و ۵۲۷ مترمربع بود که طی مراحل قانونی تخریب و ۳ مورد به مساحت ۲۱۲ مترمربع به صورت داوطلبانه توسط مالک تخریب شد.

طاهری ازمالکن زمین‌های زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی خود اجتناب و برای مشاوره و اخذمجوز قانونی به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام /آ

ساخت و ساز غیر مجاز در بابل زیر ذره بین کارشناسان کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.