سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت فرهنگ سازی برای قشر سهام دار کارگران گلستانی

ارتقا آگاهی و دانش سهامداری کارگران گلستانی با برگزاری دوره های آموزشی میسر می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بی باک رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان در کار گاه آموزشی سهام داری ویژه کارگران گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی موضوع آموزش و ارتقاء سطح آگاهی عمومی همه اقشار جامعه به ویژه کارگران از اولویت‌های این اداره است.

موسی بی باک ادامه داد: تعداد زیادی از کارگران سهام ترجیحی دارند و واگذاری سهام می‌تواند علاوه بر دستاورد‌های وسیع اقتصادی برای سهامداران، در صورت عدم مدیریت صحیح، آسیب‌های اجتماعی بزرگی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: منافع سهامداری در دراز مدت حاصل، ولی اکثر اقشار کم درآمد در کوتاه مدت کسب درآمد می‌کنند و با آزادسازی سهام خویش، آن را به فروش می‌رسانند و از نتایج این اقدام علاوه برزیان مادی شخص، اختلال در اهداف دولت در واگذاری سهام به کارگران و ایجاد بحران در بازار بورس است.

بی باک همچنین گفت: این اداره در نظر دارد با راهکار‌های علمی و منطقی گام‌های موثری برای ارتقا و آگاهی و دانش سهامداری کارگران بردارد که مهمترین گام، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مفاهیم سهام و بورس و اصول سهامداری در بنگاه‌های اقتصادی مرتبط است.

عبدالحکیم کشمیری مدرس دوره مباحثی مانند تعاریف و مفاهیم اساسی و کلی سهام و و بورس، نحوه ورود به بازار بورس و سهامداری، قوانین و آیین نامه‌های سهام ترجیحی، اقدامات لازم مشمولین برای دریافت سهام ترجیحی، آشنایی با سهام عدالت و قوانین مرتبط را به کارگران آموزش داد.
 
انتهای پیام / فا
 

برگزاری دوره های آموزشی برای قشر سهام دار کارگران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.