سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دادگستری فارس خبر داد؛

استفاده نادرست از فضای مجازی یکی از علل طلاق عاطفی در فارس

معاون دادگستری استان فارس گفت: آشنا نبودن با مهارت‌های ارتباطی و زندگی نخستین و مهم‌ترین علت طلاق در استان فارس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد رحمانیان معاون دادگستری فارس با اشاره به عوامل مهم در طلاق در استان گفت: آشنا نبودن با مهارت‌های ارتباطی و زندگی نخستین و مهم‌ترین علت طلاق در استان فارس است که البته گاه این نداشتن آشنایی به طلاق واقعی منجر نمی‌شود اما طلاق عاطفی را در خانواده‌ها به دنبال دارد.

وی افزود: بیکاری و مشکلات اقتصادی دومین علت طلاق در استان فارس است و پس از آن اعتیاد رتبه سوم در علل طلاق در استان فارس را دارد به ویژه اعتیاد به مواد صنعتی و توهم‌زا که گاه زندگی و جان افراد را به خطر می‌اندازد.

رحمانیان استفاده نامناسب از فضای مجازی و دوستی‌های این چنینی را عامل دیگر طلاق در استان فارس بیان کرد و ادامه داد: آزادی زوجین در ارتباط با افراد نامحرم که در فضای مجازی گاه با یک پیام ساده شروع و به ارتباطات واقعی منجر می‌شود از مهم‌ترین علل طلاق در استان فارس است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس به نقش فضای مجازی در طلاق عاطفی نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله گاه به دوستی‌های خارج از محدوده شرع و اخلاق منجر نمی‌شود اما همین که افراد خانواده به جای پرداختن به مسائل عاطفی یکدیگر در فضای مجازی خود را مشغول می‌کنند، منجر به طلاق عاطفی می‌شود.
انتهای پیام/ر

فضای مجازی یکی از علل طلاق عاطفی و واقعی در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.