سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان ثبت نام متنا صنعت آغاز شد

فراخوان ثبت نام رويداد «متنا صنعت» در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری؛ فراخوان ثبت نام رویداد «متنا صنعت» (مشکل گشایی، توانمندسازی، نوآوری و اقدام) در استان آغاز شد.

این رویداد با هدف آسیب شناسی، رفع مشکلات و توانمندسازی مجموعه‌های صنعتی، به همت بنیاد نخبگان و با مشارکت و بهره گیری از ایده‌های مراکز علمی و صنعتی و مستعدان برتر استان در طول مدت حدود سه ماه، از آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

در گام نخست این رویداد، ضمن عارضه یابی از مجموعه‌های صنعتی، مشکلات و معضلات این بخش دسته بندی و از اجتماعات نخبگانی برای شرکت در رویداد و ارائه ایده در جهت رفع این موانع، دعوت خواهد شد.

در گام دوم، گروه‌های شرکت کننده در این رویداد پس از بررسی رزومه و سوابق، پذیرش می‌شوند و در جریان مشکلات حوزه صنعت استان قرار می‌گیرند.

در گام سوم نیز مراسم افتتاحیه رویداد همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

گام چهارم هم که حدود دو ماه به طول می‌انجامد، تیم‌ها از نزدیک با مشکلات و معضلات واحد‌های صنعتی آشنا می‌شوند و راهکار‌های خود را برای رفع آن‌ها ارائه می‌کنند.

در مرحله بعد نیز راهکار‌های تیم‌های شرکت کننده توسط تیم داوری ارزیابی خواهد شد و بهترین‌ها در روز مهندس مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

در گام نهایی، تیم‌های منتخب ضمن حضور در مجموعه‌های صنعتی مرتبط، با مسئولان مجموعه وارد مذاکره می‌شوند تا مقدمات اجرای عملی راهکار‌ها برای حل مشکلات انجام شود.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا ۲۵ آبان ماه جاری به پایگاه اینترنتی رویداد متنا به نشانی chbbmn.ir/matna مراجعه و یا با شماره تلفن ۶-۰۳۸۳۲۲۶۱۴۹۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/خ

آغاز فراخوان ثبت نام رويداد متنا صنعت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.