سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی هلال احمر کردستان برای دریافت کمک‌های مردمی به مسلمانان میانمار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان ازآمادگی هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان کردستان به مردم مظلوم میانمارخبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: این روزها که کشورهای اسلامی اسیر آتش و توپ‌های غربی و آمریکایی بر سر مردمان مظلوم در کشورهایی همچون سوریه، عراق و یمن هستند صدای کودکان، مادران و مردان مسلمان مظلوم میانمار در گوش هیچ کشور مسلمانی شنیده نمی‌شود.
وی افزود: جمعیت هلال احمر با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و کمک مردم توانسته کمک‌های زیادی را در کمپ‌های آوارگان داشته باشد اما اینها فقط مرهمی زودگذر است و آنها باید به خانه‌های خود بازگردند تا آرامش خودشان را دوباره به دست بیارند.
خدابنده‌لو بیان کرد:کمک های ستاد مردمی جمعیت هلال استان کردستان هم با واریز های مردم خیراندیش و بشردوست استان همچنان جهت مردم رنج دیده و مظلوم میانمار ادامه دارد.
وی یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ نزد بانک ملّت برای کمک به آوارگان و جنگ زدگان میانمار واریز کنند.

انتهای پیام/م

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم میانمار در هلال احمر کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.