سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان خبرداد:

ثبت نام ۹۱ کارآفرین استان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان از ثبت نام ۹۱ کارآفرین سیستان و بلوچستان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده با بیان این مطلب افزود: از این تعداد، ۴۶ کارآفرین در بخش خدمات، ۲۵ کارآفرین در بخش کشاورزی و ۲۰ کارآفرین در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

جهاندیده تاکید کرد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن‌ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این افراد تا ۱۲ آبان فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ویرایش اطلاعات و مستندات خود اقدام کنند.

جهاندیده همچنین گفت: کارآفرینان برتر استان در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات پس از معرفی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع

ثبت نام کارآفرینان برتر استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.