سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای دومین بار؛

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی زاهدان تمدید شد

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: فرودگاه بین المللی زاهدان برای دومین بار موفق به تمدید گواهینامه فرودگاهی خود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حسن اعرابی مقدم مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: گواهینامه فرودگاهی با هدف ارتقای ایمنی و همت در استانداردسازی فرودگاه‌ها در اجرای ماده ۱۶ آیین‎نامه احداث، توسعه، بهره‎ برداری و مدیریت فرودگاه‌ها صادر می‎ شود.

وی افزود: گواهینامه فرودگاه‎ بین‎ المللی زاهدان پس از پذیرش نظام‎ نامه فرودگاه، پیش ممیزی تمدید گواهینامه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و انجام اقدامات اصلاحی و حصول اطمینان نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری در ممیزی تمدید شده است.

اعرابی مقدم  ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری پس از پذیرش نظام ‎نامه فرودگاه و حصول اطمینان از ایمنی، نظم و کارایی خدمات ناوبری و مطابقت تسهیلات، تجهیزات، ساختار سازمانی و مدیریت فرودگاه با استاندارد‌ها و توصیه‎های سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) گواهینامه فرودگاه را صادر و یا تمدید می‎ کند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: اعطای گواهینامه به فرودگاه زاهدان تکالیف سنگینی را برای حفظ، بهبود و ارتقای استاندارد‌های سازمان هواپیمایی کشوری به این مجموعه محول کرده است.

اعرابی مقدم گفت: بیش از ۱۵۰ پرواز هر هفته از فرودگاه‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار انجام می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می‌کنند که بیشتر این پرواز‌ها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

انتهای پیام /ع

بیش از ۱۵۰ پرواز هر هفته از فرودگاه های استان انجام می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.