سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودباوری و خوداتکایی از نگاه معمار کبیر انقلاب/ خاطره امام از القا نژاد برتر غرب به ملتها +فیلم

خودباوری و خوداتکایی از نگاه معمار کبیر انقلاب چیزی جز بیداری ملت ها و عدم وابستگی به غرب نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛انقلاب های نوپا در ابتدای پیروزی با توطئه های دشمنان دائما تهدید خواهد شد، این تهدیدات ممکن است از جنس ترور یا تحریم و القای وابستگی و به اصطلاح ما نمی توانیم، باشد . اما اگر در راس این انقلاب رهبری مدبر و مدیر حضور داشته باشد می تواند با راهنمایی های خود و همراهی ملت توطئه ها را هرچند سخت خنثی کند.

امام خمینی بنیان گذار فرزانه انقلاب اسلامی در سخنانی طی سالهای ابتدایی انقلاب با حضور مردم در حسینیه جماران در خصوص خودباوری فرمودند: ملتی که بخواهد روی پای خود بایستد و اداره کشورش را خودش بر عهده بگیرد باید اول بیدار شود، در مسیر الی الله نیز اهل معرفت گفته اند بیداری اولین منزل است.

دشمنان در طول تاریخ کوشش کرده اند که کشورهای جهان سوم خواب باشند، غافل باشند، شخصیت خودشان را وابسته به غیر بدانند و به آن توجهی نکنند، کم کم تبیلغات را به سمتی بردند که در همه طبقات این مساله به وجود آمد که ما همه چیزمان باید از خارج وارد شود و باورکردند که غرب یک نژاد برتر است.

ایشان در ادامه سخنان خود خاطره ای از القای عدم خودباوری در بین مردم بیان کردند که در ادامه ویدئوی کامل آن را خواهید دید.

انتهای پیام/

سخنان امام خمینی (ره) در خصوص خودباوری و خوداتکایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.