سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار:

سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموزان 5متر است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: در شهرستان بهار 116 باب فضای آموزشی دایر است که سرانه هر دانش‌آموز به پنج متر می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یوسف سعیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار گفت: در شهرستان بهار 116 باب فضای آموزشی دایر است که سرانه هر دانش‌آموز پنج متر مربع است.

وی اضافه کرد: در چهار سال اخیر بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام به سرانجام رسیده و تنها پروژه بلاتکلیف در شهرستان بهار پروژه استخر دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های پروژه 12 کلاسه در شهرک فرهنگیان بهار گفت: اعتبار این پروژه از محل طرح برکت تامین خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار به دلیل نداشتن فضای اداری هم اکنون در مدرسه مستقر است و به دلیل نیاز مبرم شهر بهار به فضای آموزشی باید به مکان جدید منتقل شوند.

 سعیدیگفت: در این راستا مقدمات فراهم شده و نقشه‌های ساختمان اداری به اداره نوسازی ارسال شده که در صورت تایید از سوی این اداره، به سرعت عملیات اجرایی ساختمان اداری آموزش و پرورش بهار آغاز خواهد شد.

 ویبا تاکید بر مشکل اساسی فضاهای آموزشی ادامه داد: مدرسه آقامحمدی و صدر صالح‌آباد، طالقانی بهار، یاسر خوشاب نیازمند تخریب و بازسازی هستند و مدرسه شهید حسنی‌ بهار قطعاً باید مقاوم‌سازی شود تا در آینده مشکل اساسی به وجود نیاید.

انتهای پیام/خ

وجود 116 باب فضای آموزشی در بهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.