سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد 320 هزار زائر از مرز مهران به عتبات عالیات

فرماندار مهران از تردد 320 هزار زائر به عتبات عالیات در مرز مهران از ابتدای محرم تاکنون خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مراد ناصری بیان کرد: استان ایلام با فاصله 280 کیلومتری تا کربلا نزدیک ترین راه زمینی به کربلا محسوب می شود.

فرماندار مهران عنوان کرد: پذیرایی و اسقبال پرشور مردم ایلام و شهر مهران و رسیدگی قابل توجه مسئولین و مهمان نوازی مردم نسبت به زائران سبب شده تا مرز مهران اولویت زائران برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین باشد؛ از همین روی کلیه امکانات و تجهیزات در مرز برای تسهیل در رفت و آمد آماده سازی شده است.

وی اظهارکرد: جاده ها، پارکینگ، آب رسانی، برق و ارتباطات و گیت های ورودی و خروجی مهران مهیا شده است.

ناصری تعداد زواری که تاکنون مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند 320هزار زائرعنوان کرد و ادامه داد: مرز خروجی برای اتباع بیگانه مرز شلمچه است.

وی افزود: کلیه زائران با در دست داشتن روادید اقدام به خروج از مرز کنند چرا که در صورت مشاهده افراد بدون ویزا و گذرنامه با اتوبوس به شهرهای خود برگشت داده می شوند.

فرماندار مهران اضافه کرد: شهرستان مهران ظرفیت اسکان ۳۰ هزار زائر را در شبانه روز دارد و در این راستا تمام مساجد، مدارس و حسینیه ها و تکایا آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین(ع) است.

ناصری یادآورشد: هم اکنون روند تردد زوار در مرز مهران بدون هیچ مشکلی در جریان است و هر روز بر میزان ترددها افزوده می شود.

انتهای پیام/ د

تردد 320 هزار زائر از مرز مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.