سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفاظت از محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: محیط طبیعی به گونه‌ای است که در سراسر جهان گاهی مورد مخاطره قرار می‌گیرد که حفظ آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستانشامگاه امروز در دیدار با مسوولان و کارکنان محیط زیست در سنندج گفت: انسان‌ها می‌خواهند زندگی بکنند و این زندگی نباید مورد تعرض قرار گیرد.

 حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه خداوند در قرآن خطاب به انسان‌ها می‌فرماید «هر آنچه در زمین و آسمان است در خدمت شما قرار داده‌ام» افزود: خداوند این همه نعمت را در اختیار انسان قرار داده تا بتوانند از آنها در مسیر زندگی سالم و حیات طیبه بهره‌وری بکنند.

وی اضافه کرد: تمام نعمات الهی در زمین، آسمان، دریا و خشکی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار انسان‌ها قرار گرفته است.

 حسینی‌شاهرودی گفت: محیط طبیعی به گونه‌ای است که در سراسر جهان گاهی مورد مخاطره قرار می‌گیرد که حفظ آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه گاهی برخی‌ها به دلیل اینکه تنها منافع خود را می‌بینند و برای رسیدن به آن منافع ملی را زیر پا می‌گذارند، گفت: در چنین شرایطی باید سازمان‌ها و افرادی وجود داشته باشند که در مقابل این افراد سودجو ایستاده و مانع لطمه زدن آنها به منافع ملی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: محیط زندگی انسان‌ها باید طیب و پاک و پاکیزه باشد و بخشی از این رسالت برای تحقق این زندگی طیبه را کسانی که در عرصه حراست از محیط زیست فعالیت دارند انجام می‌دهند.

حسینی‌‌شاهرودی از کار در حوزه محیط زیست به عنوان یکی از مشاغل سخت نام برد و اذعان کرد: شغل شما به دلیل اینکه در راستای مقابله با منافع افراد سودجو و منافع‌طلب است در بسیاری از موارد مورد هجمه از سوی آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وجود این چنین نگاهی که شما را سد راه خود می‌دانند بسیار سخت است، گفت: مهم‌ترین اصل در این راستا خواسته اصلی مردم جامعه که تلاش و جدیت در بحث حراست از محیط زیست است باید باشد.

انتهای پیام/ د م

حراست از محیط زیست مطالبه همه افراد جامعه است

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.