سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه صداوسیمای مرکز قزوین به موضوع خانواده

صداوسیمای مرکزقزوین نگرش ویژه‌ای به موضوع خانواده در برنامه‌های خود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، موضوع خانواده از مهمترین موضوعات مطرح در برنامه‌های رسانه است که دراین مرکز به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ی «رنگ زندگی» با همین موضوع در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود که محور‌های چهارگانه‌ی «دین، اخلاق، امید و آگاهی» دراین برنامه لحاظ شده است.

اکبری اضافه کرد: همچنین به موضوع سبک زندگی که بعنوان مهمترین رکن تولید برنامه برای خانواده‌ها محسوب می‌شود در این برنامه به ان پرداخته شده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: برنامه‌ی رادیویی «کلبه مهر» هم با همین ویژگی‌ها در صدای مرکز قزوین تهیه و تولید می‌شود که این برنامه نیز مخاطبان را با سبک زندگی ایرانی ـ. اسلامی آشنا می‌کند.

اکبری گفت: برنامه‌های «رنگ زندگی» و «کلبه مهر» رویکردی اجتماعی و آموزنده دارند که مهارت‌های زندگی، روش‌های صحیح تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده را به مخاطبان آموزش می‌دهند.

وی افزود: برنامه‌ «رنگ زندگی» به تهیه کنندگی حمید رضا محلاتی روز‌های زوج از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش و عصر همان روز بعد از اذان مغرب از سیمای مرکز قزوین بازپخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد :  برنامه‌ «کلبه مهر» هم به تهیه کنندگی پاکدامن هر روز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش و ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد هم بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

تولید برنامه در شبکه قزوین با موضوع خانواده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.