سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۹۲ مقاله در ششمین سمینار کمومتریکس ایران در مازندران

ششمین سمینار کمومتریکس ایران با ارائه ۹۲ مقاله در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسین فاطمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران گفت: ششمین سمینار دو سالانه کمومتریکس ایران با ارائه ۱۹ مقاله به صورت سخنرانی و ۷۳ مقاله به صورت پوستر در دانشگاه مازندران برگزار شد.

وی افزود: اهداف اصلی برگزاری این سمینار آشنایی با دستاورد‌های جدید در زمینه کمومتریکس و ایجاد زمینه لازم جهت توسعه دادن آن،   ایجاد بستر مناسب جهت تبادل‌نظر اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران و گسترش ارتباطات و تعاملات علمی بین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور بوده است.

فاطمی همچنین به محور‌های این سمینار هم اشاره کرد و افزود: مطالعات ارتباط کمّی ساختار ـ. فعالیت و طراحی دارو و بیوانفورماتیک، روش‌های کالیبراسیون چند متغیره و تفکیک منحنی چند متغیره، طراحی آزمایشات و بهینه سازی، کاربرد کمومتریکس در مطالعات پروتئومیکس، ژنومیکس و متابولومیکس و همچنین روش‌های آنالیز داده‌های چند راهه از محور‌های این همایش است.

 وی گفت: این سمیناربا حضور بیش از صد نفر از اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقه‌مندان از سراسر کشور بوده که در پایان نیز از پوستر‌های برگزیده و عوامل اجرایی آن تقدیر شد.

انتهای پیام/ م

برگزاری سمینار کمومتریکس ایران در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.