سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی سمنان برای میزبانی اجلاس جهانی راه ابریشم

شهرداری سمنان آمادگی خود را برای میزبانی اجلاس جهانی مجمع شهرداران راه ابریشم در سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جواد نجاریانی ‍سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری سمنان گفت : در هفتمین همایش ملی مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم شهرداری سمنان آمادگی خود را برای میزبانی اجلاس جهانی مجمع شهرداران راه ابریشم در سال 2019 میلادی اعلام کرد.


وی افزود : نشست هماهنگی کارگروه فرهنگی مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم در پایان هفتمین همایش کشوری مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم با حضور رئیس کارگروه فرهنگی«شهرداری سمنان»، نایب رئیس کارگروه «شهرداری نیشابور»، با حضور شهردار نیشابور، رئیس شورا و اعضای شورای شهر در شهرداری نیشابور برگزار شد.


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان عنوان کرد: در این نشست پس از بررسی و ارائه نظرهای مختلف مقرر شد تا برای بهره وری لازم در فعالیت کارگروه فرهنگی، شهرداری های 21 شهر عضو این کارگروه نسبت به تهیه سند جامع راهبردی فعالیت های فرهنگی راه ابریشم اقدام کرده و آن را به تصویب مراجع قانونی خود برسانند.


گفتنی است ، شهرداری سمنان در ششمین نشست مجمع که در خردادماه امسال در دامغان برگزار شده بود با رأی مستقیم اکثر اعضا به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم انتخاب شد.


انتهای پیام / ه

 

انتخاب شهرداری سمنان به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.