سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری اعضاء باند ۴ نفره سارقان موتور سیکلت و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

زینلی  افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی چهار سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند و پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۹ فقره سرقت موتور سیکلت و ۵ فقره سرقت منزل و مغازه نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان، با اشاره به تحویل سارقان به مقام قضائی جهت سیر مراحل قانونی افزود: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در سراوان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.