سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابداع محفظه‌ای برای فرار از فشارهای زندگی امروزی

یک مبتکر چادری به نام محفظه توقف ساخته است که استفاده‌کنندگان از آن می‌توانند بین ساعات پرمشغله روز با گذراندن ساعاتی درون آن از فشارهای جامعه مدرن امروزی فرار کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پاوز پود یک چادر بدون برق ۴ فوتی ( ۱/۲ متری) با اتاقکی پایه دار و پایه های قابل تنظیم است که افراد پرمشغله می‌توانند با نشستن یا دراز کشیدن در آن برای مدتی از فشار مشغله های زندگی فرار کنند.

این چادر به قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود و وسایل اضافه آن که به ازای هر کدام باید ۲۵ دلار اضافه پرداخت، شامل یک آسمان پر ستاره است که روی سقف نصب می‌شود و فضایی نیز برای قرار دادن تبلت دارد. همچنین در حال استراحت می‌توان تلویزیون تماشا کرد.
آماده سازی و برپایی این چادر فقط ۱۰ ثانیه طول می کشد و اگرچه برای استفاده در منزل طراحی شده اما می توان در اداره یا هر مکانی خارج از منزل نیز از آن استفاده کرد.

 

 

سازندگان محفظه توقف ادعا می کنند که تقریبا هیچ نوری از خارج چادر وارد آن نمی شود و به همین سبب فضای خصوصی کاملا آرام و خالی از پریشانی و خستگی برای استفاده‌کنندگان فراهم می شود.
به گفته آدام مایکلسون، مخترع این وسیله، ایده اولیه چنین چادری از خلال گفت‌وگو با دوستی درباره فشارها و استرسهای روانی زندگی مدرن امروزی شکل گرفته است.

منبع:سلامت انلاین

انتهای پیام/

ساخت خانه ای  بدون اضطراب واسترس

 

 
 
برچسب ها: اختراع ، اضطراب ، استرس ، چادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.