نماینده مردم اندیمشک تصریح کرد: این جلسه مشترک با حضور نمایندگان جایگاهداران سوخت به ویژه از استانهایی که مشکلات بیشتری دارند، مسئولان وزارت نفت، سایر دست اندرکاران و دستگاههای نظارتی در کمیته نفت و کمیسیون انرژی مجلس مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.
وی همچنین تأکید کرد: طی نامهای از مرکز پژوهشهای مجلس درخواست کردهایم تا درباره تبعات مثبت و منفی برندینگسازی جایگاههای سوخت اعلام نظر کنند زیرا اظهارات تخصصی و نگرانیهای مختلفی از جمله بیکار شدن پرسنل و از رونق افتادن این جایگاهها تاکنون مطرح شده است.
حسنوند در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا خبر اینکه بازنشستههای وزارت نفت میخواهند با تشکیل یک شرکت امتیاز برندیگ جایگاههای سوخت را در اختیار بگیرند، صحت دارد یا خیر اظهارکرد: بحثها و خبرهای مختلفی در این مورد مطرح میشود اما تلاش داریم بدون پیشداوری نظرات و اظهارات طرفین را در یک جلسه رسمی شنیده و بعد از آن نظر رسمی خود را به رئیس مجلس اعلام کنیم.
رئیس کمیسیون انرژی تصریح کرد: حضور شرکتهایی تحت عنوان برندینگ مشکلات اجتماعی و نگرانیهایی را به وجود آورده است زیرا برندینگ یک آرم یا برند نیست و باید در کنار آن یک اتفاق مهم در حوزه سرمایهگذاری و توسعه کیفیت انجام شود.
نماینده مردم اندیمشک خاطرنشان کرد: بعد از ایام تعطیل مجلس و بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه جلسه مشترک را در یک فضای کارشناسی برگزار میکنیم تا بتوانیم اظهارنظر رسمی کمیسیون انرژی را در این مورد به صحن علنی ارائه کنیم.
انتهای پیام/