سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانوایان برتر آذربایجان‌غربی تجلیل می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با روز ملی نان، نانوایان برتر آذربایجان‌غربی تجلیل می‌شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه آرد و نان اظهار داشت: همزمان با روز ملی نان، نانوایان برتر آذربایجان‌غربی در همایشی که روز 22 آبان ماه برگزار می‌شود، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: معیارهای انتخاب نانوایان نمونه، نداشتن تخلف تعزیراتی، رعایت بهداشت محیطی و فردی، رضایت مشتری، حسن شهرت، گذراندن دوره‌های آموزشی، حضور مداوم مدیر در نانوایی و وجود سرویس بهداشتی از جمله معیارهای تجلیل هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید کارخانه‌های آرد استان 700 تا 800 تن است افزود: این در حالی است که این کارخانه ها با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده و پخت نان‌های سبوس‌دار در استان گفت: متاسفانه هم اکنون برخی مردم با مضرات سبوس‌گیری آشنایی نداشته و از نان‌های سفید و بدون سبوس استقبال بیشتری می‌کنند که باید این مسئله توسط رسانه‌های جمعی بازگو شود.

اسکندری با اشاره به اینکه هم اکنون 56 درصد نانوایی‌های فعال سطح استان به پخت لواش مشغول هستند تصریح کرد: 9 درصد از آنها نیز نانوایی‌های لواش سنتی هستند.

انتهای پیام/ح

ظرفیت 700 تا 800 تنی کارخانجات آرد آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.