سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم بسکتبال با ویلچر ایران نایب قهرمان مسابقات آسیا شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در دیدار فینال به مصاف تیم استرالیا رفت و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در دیدار فینال به مصاف تیم استرالیا رفت و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد. این دیدار تیم استرالیا موفق شد با نتیجه 80 بر 54 تیم ایران را مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی دست یابد.

نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات با تیم های عربستان سعودی، نیوزلند و تایلند هم گروه بودند و با غلبه بر هر سه تیم به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک چهارم راه یافتند.

چین حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی بود و ملی پوشان کشورمان با شکست میزبان به نیمه نهایی رفتند و در این دیدار نیز با غلبه بر ژاپن به عنوان فینالیست رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شناخته شدند.

دیدار رده بندی این دوره از مسابقات نیز بین تیم های ژاپن و کره برگزار شد و تیم ژاپن توانست با نتیجه 68 بر 54 حریف را شکست داده و به عنوان سومی این مسابقات راه یابد.

در بخش زنان نیز تیم چین به عنوان قهرمانی دست یافت، استرالیا نایب قهرمان شد و عنوان سوم و چهارم نیز به ترتیب به تیم های ژاپن و ایران رسید.

رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور 14 تیم در بخش مردان و 4 تیم در بخش زنان از یکم آبان ماه به میزبانی پکن آغاز شد و امروز، ششم آبان ماه به کار خود پایان داد.

تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه مسابقات جهانی 2018 را که به میزبانی آلمان و در شهر هامبورگ برگزار می شود، بدست آورد.

علاوه بر ایران تیم های استرالیا، ژاپن و کره نیز در بخش مردان و تیم های چین و استرالیا در بخش زنان، موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 آلمان شدند.

کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها، بامداد روز سه شنبه، 9 آبان ماه به میهن بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

نائب قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۱۳:۵۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
خوب بود
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
خوب بود