سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شکارچیان متخلف در مراکان خوی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی از کشف یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو و یک قبضه اسلحه شکاری در منطقه حفاظت شده مراکان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  جبرئیل قلی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی گفت : در گشت و کنترل مامورین یگان حفاظت منطقه حفاظت شده مراکان خوی و به دنبال شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه، مامورین یگان حفاظت سرمحیط بانی تاج خاتون با همکاری مامورین سرمحیط بانی دودای،قوچعلی کندی و مراکان در محل حضور یافته و 3 نفر متخلف را حین فرار دستگیری نمودند.

قلی پور اضافه کرد: متخلفین مسلح در منطقه حفاظت شده به سمت مامورین یگان حفاظت تیراندازی نمودندکه ماموران موفق شدند بدون هیچگونه تلفات جانی آنهارا دستگیر و دو قبضه اسلحه به همراه 51 تیر فشنگ و دو عدد دوربین چشمی کشف نمایند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی اضافه کرد: پرونده متخلفین تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و تحت پیگرد قانونی میباشند.

منطقه حفاظت شده مراکان در 45 کیلومتری شمال شرقی خوی بعنوان مهمترین و زیباترین منطقه اکوتوریسم با 103هزار و 983 هکتار مساحت از قدیمی‌ترین مناطق چهارگانه سازمان حفاظت محیط زیست بوده که 28 گونه از 12 خانواده در 5 راسته پستانداران در این منطقه زندگی می کنند.

انتهای پیام/ح

 

کشف دو قبضه اسلحه شکاری در منطقه حفاظت شده مراکان خوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.