سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‏اخبار کوتاه اربعین

10هزار زائر از مرز چذابه راهی کربلا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛***استاندار خوزستان گفت: تا روز پنجشنبه چهارم آبان 20 هزار زائر از مرز شلمچه و 10 هزار زائر از مرز چذابه راهی کربلا شده اند.

***توصیه‌های پلیس «فتا» به زائران اربعین . همراه داشتن تلفن همراه و دوربین در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویربرداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده‌ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن مطلقاً ممنوع است. در صورت مفقود شدن تلفن همراه خود در موکب‌ها، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهید.

*** بنا بر اعلام اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه یک ‌میلیون و ۱۵ هزار روادید برای زائران اربعین صادرشده است. تعداد دفاتر صدور روادید به ۱۷ دفتر افزایش یافته است.

*** در رایزنی با سفیر عراق مقرر دفاتر صدور روادید تمام وقت کار کنند تا روند صدور ویزا جلو بیفتد.

***امام جمعه خرمشهر: منطقه آزاد اروند باید تا ۲۴ ساعت آینده عوارض خروج از کشور را بردارد.

***دبیر ستاد مرکزی اربعین: مرز خسروی به علت آماده نبود دولت عراق تا اطلاع بعدی بسته است و فقط مرزهای شلمچه ، چزابه و مهران آماده عبور زائران اربعین هستند.

***گران فروشان بلیت پروازهای اربعین جریمه می‌شوند.سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مردم مدارک گرانفروشی بلیت را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کنند تا هم وجه بلیط را بازپس گیرند و هم  فروشنده جریمه شود.

***در مرزهای چهارگانه ویزا صادر نمی‌شود . ذوالفقاری رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: به هیچ وجه در مرزهای چهارگانه ویزا صادر نمی‌شود و حتما زائران در شهرهای مبداء برای دریافت ویزا اقدام کنند.

انتهای پیام/د

با شما تا اربعین کوتاه اما مهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.