سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 90 اثر از آذربایجان غربی به مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌وری ایران

90 اثر نقاشی از آثار اعضا مراکز کانون استان به سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: 90 اثر نقاشی از آثار اعضا مراکز کانون استان با موضوع محوری بهره‌وری آب با رویکرد فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی، به سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ارسال شد.

حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف آب

افزایش توجه و آگاهی کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف، حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه از اهداف برگزاری این مسابقه ملی است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد افزود:همزمان با فراخوان شرکت اعضای کانون به سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ،اعضای فعال و خلاق کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 1 و 2 این شهرستان 25 اثر با موضوع مصرف بهینه آب و راهکارهای صرفه جویی ارائه دادند.

نصرتی افزود:شرکت دانش آموزان در فراخوان ،و کشیدن نقاشی با موضوع آب می تواند در بهینه کردن فرهنگ صحیح مصرف و جلوگیری از هدررفت آب به ویژه زندگی روزمره در خانه و مدرسه ،تاثیر فراوانی داشته باشد.

اعضای 29 مرکز کانون استان آذربایجان‌غربی در فراخوان 95 سازمان ملی بهره وری نیز شرکت کردند که حاصل آن، انتخاب 6 اثر به عنوان آثار برگزیده بود.

 

 

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.