سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت هزینه‌های درمانی دانش آموزان حادثه‌دیده واژگونی اتوبوس هرمزگانی

‌مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان از تلاش برای پرداخت هزینه‌های درمانی دانش آموزان حادثه‌دیده واژگونی اتوبوس هرمزگان در شهرستان داراب از طریق این بیمه و نیکوکاران خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حیدر شعبانی‌مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: در خصوص رسیدگی به حادثه تصادف دانش آموزان نخبه هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس مقرر شده است که از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران برای افرادی که نقض عضو دائم دارند و به‌منظور کمک به افراد بی‌بضاعتی که هستند، کمک‌های بلندمدتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص هزینه‌های درمان، وضعیت معیشت، وضعیت درسی و کمک‌آموزشی و هزینه‌های ایاب و ذهاب آن‌ها از طریق بیمه ایران و پزشکان خیر تهرانی برآورد و پس از بررسی بخشی از این هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان اضافه کرد: طبق تحقیقاتی که انجام‌شده است 11 نفر از دانش آموزان حادثه‌دیده در هرمزگان مشمول این خدمت هستند.

شعبانی افزود: برای سه نفر از دانش‌آموزانی که نقص عضو دائم دارند، کمک‌های ویژه‌تری نسبت به سایرین در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت : بیمه اتوبوس حامل دانش آموزان و بیمه انفرادی این دانش آموزان شرکت بیمه‌ای دیگری است اما شرکت بیمه ایران از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران در تلاش است که خدماتی برای این عزیزان در نظر بگیرد.

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: تاکنون 3 میلیارد ریال هزینه برای این دانش آموزان محقق شده است و در اختیار این بیمه در استان قرار گرفته است و پس از طی روند اداری در اختیار خانواده دانش آموزان حادثه‌دیده قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ر

جزییات جدید از پرداخت هزینه‌های درمانی دانش آموزحادثه‌دیده هرمزگانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.