وی همچنین گفته بود: کمیسیون تنظیم مقررات بررسی قوانین تشویقی برای شرکت هایی که از تولید داخلی استفاده می کنند در دستور کار قرار دارد و با وجود رقابت، نگران تکرار تجربه خودروسازی نیستیم، کالاها برای مصارف اپراتورهاست نه کاربران نهایی؛ شرکتهای بین المللی میتوانند تجربه تولید لوازم خانگی خارجی در ایران را دنبال کنند.
پس از انتشار این پیام ها در توییتر از سوی وزیر ارتباطات تعدادی از رسانه ها اقدام به انتشار 21 قلم کالای اعلام شده کردند، انتشار این اقلام موجب شد تا وزیر ارتباطات در پیامی از انتشار این لیست انتقاد کند.
وی در پست توییتر خود نوشته است: " لیست اقلام اعلامی با آنچه در رسانهها آمده تفاوت دارد و بزودی پس از طی سایر مراحل قانونی به صورت رسمی از سایت وزارت ارتباطات اعلام خواهد شد".
انتهای پیام/