سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات فتاحی درباره احتمال حذف تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: پرسپولیس و استقلال برای جلوگیری از حذف در لیگ قهرمانان باید حدود هشت میلیارد تومان به طلبکارانشان پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید فتاحی دربرنامه شب های فوتبالی درمورد آخرین وضعیت نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم‌های ایرانی تا تاریخ ۸ آبان فرصت دارند تا با ارسال مدارکشان به AFC مجوز حرفه‌ای را کسب کنند. در این میان تراکتورسازی بیشتر پرونده های خارجی را حل کرده است و پرسپولیس هم از این لحاظ وضعیت بهتری نسبت به استقلال و نفت دارد. بنابراین پرسپولیس، استقلال، نفت و تراکتورسازی به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا این تاریخ فرصت دارند تا بدهی‌های مالی خود را برای جلوگیری از حذف در لیگ قهرمانان آسیا برطرف کنند. البته نفت ازنظر مدیریتی هم مشکلاتی دارد و بلاتکلیف است.

او ادامه داد: برخی تیم های اماراتی و عربستانی به دلیل بدهی های مالی از لیگ قهرمانان حذف شدند و این امر برای تیم های ایرانی هم جدی است. باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی برخی از مشکلات خود را برطرف کرده‌اند اما مشکل اصلی آن ها محدودیت مالی است و من اطلاع دقیقی از پرونده های انضباطی این تیم ها که برای آن حکم صادر شده است ندارم.

فتاحی افزود: در سه روز آینده پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید به ترتیب حدود سه میلیارد و چهار تا پنج میلیارد از بدهی‌شان را تسویه کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مشکلات موجود در بلیت فروشی دربی ۸۵ تصریح کرد: با اینکه شب قبل از بازی اعلام کردیم به دلیل تمام شدن بلیت ها در ورزشگاه بلیت‌فروشی انجام نمی شود چراکه ما می خواستیم از بی نظمی های احتمالی جلوگیری کنیم اما بسیاری از افراد بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند و بازهم بی‌نظمی‌هایی رخ داد. در کل حدود ۶۰ هزار بلیت فروخته شد و نزدیک به ۸۰ هزار تماشاگز به ورزشگاه آمدند.این موضوع نیازمند بررسی ویژه ای است.

انتهای پیام/

فروش ۶۰ هزار بلیت در دربی ۸۵

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.