سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نگاه به شوراهای دانش آموزی نمایشی نباشد

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: باید شوراهای دانش‌آموزی را باور کرده و صرفا نگاه نمایشی به این مسئله نداشته باشیم.

مرضیه گرد مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اهمیت شوراهای دانش‌آموزی و اثرگذاری آن بر فعالیت‌های مدارس اظهار کرد: اصل قضیه باور شوراها بوده و اعتقاد مدیران مدارس به بروز و ظهور اهداف شوراها کمک بسیاری می‌کند و زمانی که مسئولان مدرسه باور مثبتی در این زمینه داشته‌ باشند، اهداف در نظر گرفته تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی به طور نمایشی و عبور از مقررات به شوراهای دانش‌‌آموزی نگاه می‌کند و صرفاً نگاه وظیفه‌ای به آن دارند در حالی که باید به مشارکت دانش‌آموزان باور داشته باشیم.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: باور به مشارکت دانش‌آموزان در شوراهای دانش‌آموزی موجب می‌شود که آنها مهارت گفت‌وگو حل مسئله را کسب کنند و در ارتباطات خود موفق ظاهر شوند.

 گرد تصریح کرد: همه مدارس باید اعتقاد واقعی به این برنامه داشته باشند  چرا که دانش‌آموزان از این طریق مهارت‌های زندگی و کار گروهی را کسب می‌کنند.

 وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در شوراهای دانش‌آموزی مقدمه حضور آنها در جامعه است یادآور شد: همه معلمان و روسای مناطق باید شوراها را بیشتر از یک بخشنامه باور داشته باشند و زمینه کار گروهی را  برای دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/

نگاه بخشنامه ای به شوراهای دانش آموزی نشود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.