سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتای فارس خبر داد؛

توصیه‌های پلیس فتای فارس به زوار اربعین حسینی

پلیس فتای استان فارس از زائران اربعین خواست مواظب سوء استفاده افراد سودجو و کلاهبردار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: ممکن است افرادی در زمان راهپیمایی اربعین با نیت سوء استفاده دست به اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند، از این رو لازم است، زائران حتما هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند تا دچار آسیب نشوند.

وی با بیان اینکه همراه داشتن تلفن همراه و دوربین از سوی زائران مانعی ندارد، افزود: همراه داشتن این وسایل در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویر برداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن ممنوع است.

رجبعلی ادامه داد: زائران در صورت مفقود شدن تلفن همراه خود در موکب‌ها، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه زائران هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند، بیان کرد: در صورت نیاز ضروری، از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: زائران اربعین حسینی در صورت مواجهه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir به بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.